Tuesday, July 19, 2011

Cirrus – She kills



Bugün sizi ofis sandalyelerinizden, sallanan sandalyelerinizden, şezlonglarınızdan, buharlaşmak istediğiniz herhangi bir yerden hafif yükselteceğini düşündüğüm iki şarkı paylaşacağım. İki şarkıda son günlerde fena taktığım Cirrus diye bir grup. Tunus-Fransız kırması ( ki bu türler nedense hep feci bir müzik icra ediyorlar) Nawel ben Kraiem ve orkestrası önce She kills, sonra da Mama Please diyecekler. İlk şarkının sözlerini bulmak için çok kastım, ama bulamadım. biraz kendim yazdım. Sonra sıkıldım. Dinlemek yetiyor zaten :)

Afiyetler olsun.

PS: kendinizle baş başa kalıp dinleyebilme fırsatınız olursa çok daha fazla işe yarar diye düşünüyorum.

All she want is, all she does is
All she want is to live, to live
All she does is, she kill, she kill
All she want is to live, to live
All she does is, she kill, she kill

It’s just a gypsy, a funky death
It’s just a gypsy a sexy death
It’s just a gypsy, a funky death
It’s just a gypsy a lovely death

The difference between you and I is that you try and try
The difference between you and I is that you try and cry
The difference between you and I is you think you have a heart.

1 comment:

  1. şu şarkının hq ya da flac versiyonunu ararken buldum blogunu. 8yıl geçmiş aradan ama incelemeye değer, eline sağlık :)

    ReplyDelete